רה"ע לוד חושף: "כבר לחצנו ידיים; זה הפך לפוליטי"

אסתי פלד No Comments on רה"ע לוד חושף: "כבר לחצנו ידיים; זה הפך לפוליטי"

ראש העיר לוד חשף במהדורה המרכזית כי הוא זה שהציע את הפשרה בין הממשלה לרשויות המקומיות בנושא קרן הארנונה וכי הושגה פשרה, אך ראשי הערים חזרו בהם לאחר מכן: "המאבק הפך לפוליטי. זה כבר ויכוח לא ענייני"

עו"ד יאיר רביבו צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סערת "קרן הארנונה": ראש העיר לוד, יאיר רביבו שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית וחשף כי היה במוקד המגעים בין הממשלה לרשויות המקומיות סביב הנושא וכי אכן הושגה הסכמה, אך ראשי השלטון המקומי חזרו בהם. 

"ראוי שגוף כזה יהיה עם דעה מגובשת. אבל כרגע השלטון המקומי קצת מפולג בסוגיה הזו", אמר רביבו. "הייתי בכל דיוני המשא ומתן והייתי זה שהציע את הפשרה. רצתי בין השלטון המקומי לראש הממשלה ולכל צד אמרתי שהצד השני נחוש, כדי שיתפשרו. בסופו של דבר הצעתי את הצעת הפשרה ולחצו ידיים. יצאנו לחדר ראשי הערים, היה דיון סוער והצבענו בעד. היועמ"שית שלנו התחילה לנסח את החוק עם יומע"שית ועדת הכספים. בסוף היה עיכוב טכני…"

"אני מבין את ביבס", המשיך ראש העיר לוד: "אכלו לו את הראש כל סוף השבוע. באו ראשי הערים החזקות והתחילו לשכנע אותו. מזה חששתי". לדבריו: "אני גם מקריב, אני משלם 20% אבל אמרתי זו הפשרה למען עם ישראל".

עוד אמר: "אמרתי לראשי הערים: תעמדו מאחורי המילה שלכם. סוגיה שניה – המאבק הפך לפוליטי. רון חולדאי כותב שזו ההזדמנות להילחם ברפורמה המשפטית. זה כבר ויכוח לא ענייני. אתה משבית לימודים בגלל הרפורמה המשפטית כאילו בשם הדאגה לארנונה? לכן אני לא שובת ולא משבית לימודים".



0 תגובות